Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 1.9JTD 140hp обслужване?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 156 1.9JTD 140hp обслужване?

    Колеги, ще си търся Alfa 156 1.9JTD 140hp, няма да питам за мотора дали е хубав, защото знам, че е от най-добрите JTD-та. Искам да се информирам за обслужването му. Ще си търся 156-ца пълен фейслифт 2004 - 2005г, но трябва да е надеждна, защото ще се кара много, за това съм решил, ако си взема такава, да отделя дори 1000 евро, но да я направя като нова.

    Интересува ме каква е цената на комплект съединител + маховик, направо да го сменя, като я взема, да знам, че няма да ме боли главата после?

    Мисля също да сложа нови горни и долни носачи TRW и тампони по щангите, където има нужда, да се подмени.

    За мотора ме интересува цена за комплект ангренаж, какви са цените, ремък Gates или Dayco примерно? Колко ролки се сменят и кои? Водната помпа на агренажа ли е вързана? И каква марка бихте препоръчали? Също за дюзите да попитам, проблемни ли са?

    За маслото, предполагам, че се кара със Селениа 5w30 да речем (заиви от климата?)

    Като цяло ще ми стигнат ли 1000 евро за всичко, което съм намислил?
    Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба

  • #2
    Първоначално публикувано от backstgae Покажи съобщение
    Колеги, ще си търся Alfa 156 1.9JTD 140hp, няма да питам за мотора дали е хубав, защото знам, че е от най-добрите JTD-та. Искам да се информирам за обслужването му. Ще си търся 156-ца пълен фейслифт 2004 - 2005г, но трябва да е надеждна, защото ще се кара много, за това съм решил, ако си взема такава, да отделя дори 1000 евро, но да я направя като нова.

    Интересува ме каква е цената на комплект съединител + маховик, направо да го сменя, като я взема, да знам, че няма да ме боли главата после?

    Мисля също да сложа нови горни и долни носачи TRW и тампони по щангите, където има нужда, да се подмени.

    За мотора ме интересува цена за комплект ангренаж, какви са цените, ремък Gates или Dayco примерно? Колко ролки се сменят и кои? Водната помпа на агренажа ли е вързана? И каква марка бихте препоръчали? Също за дюзите да попитам, проблемни ли са?

    За маслото, предполагам, че се кара със Селениа 5w30 да речем (заиви от климата?)

    Като цяло ще ми стигнат ли 1000 евро за всичко, което съм намислил?
    Маховик+съединител -550 - 650 €
    P.S
    Ама недей и ти да слагаш тигана преди да си хванал рибата !
    Last edited by eproHD; d.m.y г., 12:33.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • #3
      С 1000евро в БГ със сигурност ще я вкараш в 99% ...но в гледам си в Германия,за там се съмнявам.
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        Аз ще я докарам в БГ да си я регистрирам и да я обслужа. Иначе ако съединителя и маховика са читави, няма да ги закачам, но трябва да се перфектни. Познава се като са затръгвали, тогава може и 50К да изкарат, ако я лебедиш, но си е Божа работа, не бих рискувал. Гледам в немското мобиле вървят по около 1800 евро читави с ТЮВ на под 200 000 км. Идеята ми е за около 3000 евро да я купя, да я стегна да я регистрирам + ГО и данък и да си я карам. Дали ще се впиша в този бюджет според вас?
        Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба

        Comment


        • #5
          Ми зависи от състоянието на колата,колега.Ако хванеш нещо пазено и поддържано,може и по-малко да похарчиш.Много е важно ,какво ще е сменено по нея и кога.Щото "консумативи" от сорта на окачване,термостат,турбо пътища и прочие,ако решиш да сменяш"за по-сигурно"....ще трябва да се бръкнеш.Но определено ,мисля че за 2 бона ще я оправиш.Хилядарка да кажем са ти ремъци,ролки,масла,филтри,работа и останалите за нещата ,които споменах по-горе в кавичките.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Аз съм впечетлен от 156-ците. Един приятел кара една една от първите 97г., вярно неговата е нагласена много, спортно окачване, боята е бяла перла, предполагам, че я знаете във форума, сега е чипосана и е с турбо и дюзи от 2.4, но и преди вървеше приятно. Аз я срявнявам с Волвото, което продавам сега 163кс и мога да кажа, че Алфата като кеф и усещане от шофирането, марак и по-слаба, доставя по-голямо удоволствие. Ходили сме на море с нея, карал съм я доста пъти, кола, та кола! А и да ви кажа ми писна да карам от винаги от първите години кола и да сменям фарове, брони, ала бала, да я правя фейсова. Мисля, че за почти 10г. 156-цата са я изчистили от детските болежки и е доста рафинирана, за 3К евро може да се взема и Крома, Астра или Вектра, Сааб или нещо друго с JTD мотор, даже и 159-ка от Италия може да се намери, ама всеки по-нов модел си е по-скъп за поддръжка, ще е от първите и ще е милионник. Ще има DPF и т.н. А окачването на Алфата направя ли го веднъж, тук в Германия сигурно 2-3г. няма да имам ядове после. Може ли да ми кажете какъв е кода на този мотор 16v 140hp, за да проверя цените на частите в ebay. Не разбрах също и водната помпа дали се задвижва от ангренажа?
            Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба

            Comment


            • #7
              За номера не мога да кажа,но водната помпа Да на ангренажа е.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                Колега гледам питаш за обслужване,не забравяй че гуми,дискове и накладки също са обслужване.Както и акумулатор На повечето дизеляци на тия години споменатите от мен консумативи са заминали или скоро ще заминат.В тия 3000 евро включваш ли отиване,връщане до бг + регистрация защото това ще ти стъпи най-малко на 800 евро.И то без транзитни.Те са 150 евро червените,жълтите са доста по ефтини сега не се сещам сумата но те са само за предвижване вътре в Германия,доста нашенци докарваха с тях коли...............ама си слагат торбата...................понеже ако те спрат с тях извън Германия и полицая е наясно за какво са жълтите номера,трее се върнеш с рейса до Германия да си вземеш червени
                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                Comment


                • #9
                  Вече не може с жълтите въобще, в Унгария или трябва да плащаш яко или може и да не минеш въобще. Няма смисъл жълтите са около 70-80 евро, червените 150. А и жълти вече без ТЮВ не издават, от април 2015-та е промяната. Разхода отиване връщане е отделно, но има с кой да се комбинирам за пътуването, така че няма да е толкова набутвация там. Аз и от БГ ще гледам, ако изпадне читава, ще ми е по-лесно даже.
                  Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба

                  Comment


                  • #10
                    Вземи си от Германия,те така или иначе в бегето нов вноса са или от Германия или от Италия и ще плащаш надценката на джамбазите.В Холандия където са доста по скъпи колите от Германия за 2000 евро може да си вземеш тази кола ,,цица,, от всякъде с гуми,обслужена ремъци съединители и т.н. ,палиш и караш,в Германия с търсене и за под тия пари трябва да я намериш.
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment


                    • #11
                      Ето една хубава, според мен: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...16549-216-9139

                      Пише, че е супер състояние, без ръжда. Нов ангренаж, нови зимни гуму, накладки на 80%, мотор и скорости без проблеми. На 173 000км, най-вероятно релани, от човек е.
                      Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба

                      Comment


                      • #12
                        За маховик ми се обади ако ти се наложи

                        ---------- Post added at 08:29 ---------- Previous post was at 08:26 ----------

                        Първоначално публикувано от backstgae Покажи съобщение
                        Ето една хубава, според мен: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...16549-216-9139

                        Пише, че е супер състояние, без ръжда. Нов ангренаж, нови зимни гуму, накладки на 80%, мотор и скорости без проблеми. На 173 000км, най-вероятно релани, от човек е.
                        В Германия за тия години отдолу е ръжда - не отвън, а отвътре в гредите. Има ТЮВ, а пък няма номера

                        Comment


                        • #13
                          Относно ремъци мога да изкажа негативни мнения за Дайко
                          156 Sportwagon 02'

                          Comment


                          • #14
                            Дайко е жмел.....................тоя боклук няма да си го сложа никога на колата.Само ,,conti,, майка.
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                              Дайко е жмел.....................тоя боклук няма да си го сложа никога на колата.Само ,,conti,, майка.
                              Колко пъти си късал dayco?


                              Comment

                              Working...
                              X